Game ដាវអ្នកក្លាហានដំបូងនៅ CAMBODIA

ព្រឹត្តិការណ៍

[SK LEGEND] ខ្សែសង្វាក់នៃព្រឹត្តិការណ៍រីករាយ - ចាប់ផ្តើមសប្តាហ៍ថ្មី

24-11-2021

1. ព្រឹត្តិការណ៍ឆ្មានាំមកនូវលាភ
- បទប្បញ្ញត្តិ៖

- ពេលវេលាចាប់ផ្តើមព្រឹត្តិការណ៍លើកទី 1៖ 24/11 - 25/11

- ពេលវេលាចាប់ផ្តើមព្រឹត្តិការណ៍លើកទី 2៖ 28/11 - 29/11

- អាស្រ័យលើកម្រិត VIP របស់អ្នកលេងនឹងមានចំនួនបង្វិលសមស្រប

- រាល់វេនបង្វិលនឹងចំនាយចំនួនមាសណាមួយ, មានទទួលបាននឹងប្រាកដជាខ្ពស់ជាងចំនួនមាសដែលបានចំណាយ

- សម្គាល់៖ បរិមាណមាសដែលប្រើប្រាស់នឹងមិនត្រូវបានរាប់បញ្ចូលក្នុងព្រឹត្តិការណ៍សន្សំចំណាយឬបង្កើនពិន្ទុ VIP ឡើយ ព្រឹត្តិការណ៍ថ្ងៃថ្មីមិន reset វិញទេ។
 

កម្រិត VIP ចំនួនបង្វិល
0 1
1 2
2 3
3 3
4 4
5 4
6 5
7 6
8 6
9 7

វេនបង្វិល ៖

មានការបង្វិលអតិបរមាចំនួន 7 ដែលចំនួនមាសដែលត្រូវការកើនឡើងជារៀងរាល់វេន

វេននីមួយៗនឹងមានចំនួនជាក់លាក់នៃមាសដែលបានចាប់

វេន មាសស្នើ

1

88

2

288

3

888

4

2088

5

5088

6

10888

7

24888


2. សន្សំបញ្ចូលកញ្ចប់រាល់ថ្ងៃ

 

- ពេលវេលាព្រឹត្តិការណ៍៖ ប្រព្រឹត្តិឡើង all server ថ្ងៃទី 24/11 ដល់ថ្ងៃទី 1/12

 

- ក្នុងអំឡុងពេលព្រឹត្តិការណ៍ អ្នកលេងបន្តបញ្ចូលកញ្ចប់បញ្ចូលទឹកប្រាក់សមស្រប (200/500/1000/2000/5000/10000 មាស) ដើម្បីទទួលរង្វាន់

- រាល់ថ្ងៃអ្នកលេងមានបញ្ចូលកញ្ចប់សមស្របតាមតម្រូវការរបស់ព្រឹត្តិការណ៍នឹងបានសម្រេចភារកិច្ចក្នុងថ្ងៃនោះ។

- ក្រៅពីនេះ រាល់ថ្ងៃបញ្ចូលយ៉ាងហោចណាស់ 1 ដងនឹងបានចាត់ចូលការសន្សំ ពេលគ្រប់ចំនួនថ្ងៃដែលបានតម្រូវការនឹងទទួលបានរង្វាន់សមស្រប។"
a. រង្វាន់ពេលបញ្ចូលប្រាក់តាមតម្រូវការប្រចាំថ្ងៃ៖
 

លេខរៀង ថ្ងៃ លក្ខខណ្ឌ

មាស

បរិមាណ

រង្វាន់ S1-S40
      ឈ្មោះ item បរិមាណ
1

1

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅពណ៌ទឹកក្រូច 5
2 ថង់សិលាកែវ-6 1
3 រូបធាតុឪសថ 30
4 ស៊ុតអភិជនចចក 1
5

2

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

ថង់សិលាកែវ-6 1
6 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
7 ថ្មជម្រះជីវជាតិ 100
8 យុទ្ធសិល្ប៍ធាតុឈ្មោលប្រាំបួន - ក្បួនអាថ៍កំបាំង 5
9

3

ប្ដូរ 5000 មាសចូល game

5000

1

ថ្មជម្រះជីវជាតិ 5
10 រូបធាតុឪសថ 25
11 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
12 ថង់សិលាកែវ-6 2
13

4

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅពណ៌ទឹកក្រូច 5
14 ថង់សិលាកែវ-6 1
15 រូបធាតុឪសថ 30
16 ស៊ុតអភិជនចចក 1
17

5

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

ថង់សិលាកែវ-6 1
18 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
19 ថ្មជម្រះជីវជាតិ 100
20 យុទ្ធសិល្ប៍ធាតុឈ្មោលប្រាំបួន - ក្បួនអាថ៍កំបាំង 5
21

6

ប្ដូរ 5000 មាសចូល game

5000

1

ថ្មជម្រះជីវជាតិ 5
22 រូបធាតុឪសថ 25
23 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
24 ថង់សិលាកែវ-6 2
25

7

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

ទន្សាយច័ន្ទពងមរណៈ 1
26 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
27 ថ្មជម្រះជីវជាតិ 100
28 យុទ្ធសិល្ប៍ធាតុឈ្មោលប្រាំបួន - ក្បួនអាថ៍កំបាំង 5

 

លេខរៀង ថ្ងៃ លក្ខខណ្ឌ

មាស

បរិមាណ

រង្វាន់ S41-S69
      ឈ្មោះ item បរិមាណ
1

1

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅពណ៌ទឹកក្រូច 5
2 ថង់សិលាកែវ-5 2
3 ថ្មជម្រះជីវជាតិ 100
4 គ្រឿងបំពាក់ខាងក្រៅសៀវយ៉ាវ (7 ថ្ងៃ) 1
5

2

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

ថង់សិលាកែវ-5 2
6 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
7 ចាក់សោជម្រះជីវជាតិ 30
8 យុទ្ធសិល្ប៍ធាតុឈ្មោលប្រាំបួន - ក្បួនខ្នាតចុងក្រោយ 10
9

3

ប្ដូរ 5000 មាសចូល game

5000

1

អាវុធសៀវយ៉ាវ(7 ថ្ងៃ) 1
10 យុទ្ធសិល្ប៍ធាតុឈ្មោលប្រាំបួន - ក្បួនខ្នាតកណ្ដាល 15
11 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
12 ថង់សិលាកែវ-6 1
13

4

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅពណ៌ទឹកក្រូច 5
14 ថង់សិលាកែវ-5 2
15 រូបធាតុឪសថ 30
16 ស៊ុតអភិជនចចក 1
17

5

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

ថង់សិលាកែវ-5 2
18 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
19 ចាក់សោជម្រះជីវជាតិ 30
20 ស៊ុតអភិជនចចក 1
21

6

ប្ដូរ 5000 មាសចូល game

5000

1

កាតវីរបុរសប្រាសាទមេឃា 1
22 យុទ្ធសិល្ប៍ធាតុឈ្មោលប្រាំបួន - ក្បួនខ្នាតចុងក្រោយ 5
23 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
24 ថង់សិលាកែវ-6 1
25

7

ប្ដូរ 2000 មាសចូល game

2000

2

ទន្សាយច័ន្ទពងមរណៈ 1
26 អាគមជម្រះជីវជាតិពណ៌ទឹកក្រូច 3
27 ចាក់សោជម្រះជីវជាតិ 30
28 យុទ្ធសិល្ប៍ធាតុឈ្មោលប្រាំបួន - ក្បួនខ្នាតចុងក្រោយ 5

b. អំណោយពិសេសពេលសន្សំបញ្ចូល៖

 - រាល់ថ្ងៃអ្នកលេងបញ្ចូលតិចបំផុត 1 ដងនូវកញ្ចប់មាសណាមួយនិងគិតចូលក្នុង 1 ថ្ងៃសន្សំ

 - សន្សំគ្រប់ចំនួនថ្ងៃអាចទទួលរង្វាន់ (អតិបរមា 4 item)

 - ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ វាត្រូវតែនៅកាលបរិច្ឆេទត្រឹមត្រូវ ទើបអាចទទួលបានរង្វាន់

លេខរៀង

លក្ខខណ្ឌ

ចំនួនថ្ងៃ

ថ្ងៃអាចទទួលបាន

ចំនួនថ្ងៃ

រង្វាន់
ឈ្មោះ item បរិមាណ
1

សន្សំបញ្ចូល 5 ថ្ងៃ

5

ថ្ងៃទី ៧ បើកព្រឹត្តិការណ៍

7

កម្លាំងដំបូង- ថៃជី 10
2 ថ្មហ្វឹកហាត់ 30
3 មាស 2000
4 វិញ្ញាណហង្សអគ្គីទេព 10

 

លេខរៀង

លក្ខខណ្ឌ

ចំនួនថ្ងៃ

ថ្ងៃអាចទទួលបាន

ចំនួនថ្ងៃ

រង្វាន់
ឈ្មោះ item បរិមាណ
1

សន្សំបញ្ចូល 5 ថ្ងៃ

5

ថ្ងៃទី ៧ បើកព្រឹត្តិការណ៍

7

កម្លាំងដំបូង- ថៃជី 30
2 ថ្មហ្វឹកហាត់ 30
3 មាស 2000
4 វិញ្ញាណហង្សអគ្គីទេព 10


3. លាភសំណាង

a. ព៌ណនា៖

- ពេលវេលាប្រព្រឹត្តិឡើង៖ 7 ថ្ងៃ  24/11 ដល់ 1/12 

- រាល់ថ្ងៃចាប់ផ្ដើមទស្សន៍ទាយដោយរបៀបជ្រើសរើស 3 ក្នុងចំណោម 12 រាសីចក្រ។ ក្នុងរាល់លើកទស្សន៍ទាយនឹងត្រូវបង់ខាត 100 មាស

- អតិបរិមាភ្នាល់ 4 លើក/ថ្ងៃ។

- ចូលត្រូវនឹងម៉ោង 21:00 រាល់ថ្ងៃនឹងចាប់ផ្ដើមប្រកាសលទ្ធផល 3 រាសីចក្រសំណាង។

- តារាងពណ៌នាឈ្នះរង្វាន់៖
 

ឈ្មោះរង្វាន់ ពណ៌នា
រង្វាន់លេខ ១ ទស្សន៍ទាយត្រូវទាំងអស់ 3 រាសីចក្រ
រង្វាន់លេខ ២ ទស្សន៍ទាយដោយចៃដន្យ 2 រាសីចក្រ
រង្វាន់លេខ ៣ ទស្សន៍ទាយដោយចៃដន្យ 1 រាសីចក្រ
រង្វាន់លើកទឹកចិត្ត រាល់លើកចូលរួមទស្សន៍ទាយអាចទទួលបានរង្វាន់។

 

b. លម្អិត៖

 

- នៅក្នុងវេលាប្រព្រឹត្តិឡើងព្រឹត្តិការណ៍ អ្នកលេងភ្នាល់ដោយរបៀបជ្រើសរើស 3 រូបតំណាងសម្រាប់រាល់វេនបានដាក់ភ្នាល់។

- ពេលវេលាបិទព្រឹត្តិការណ៍ទស្សន៍ទាយនូវម៉ោង 20:59:00 ក្នុងថ្ងៃ

- នូវម៉ោង 21:00 នឹងចាប់ផ្ដើមប្រកាសលទ្ធផល។

- តារាងកាលវិភាគ៖

ពេលវេលា គោលដៅ
0ម៉ោង 5:00 - 20:59 បើកសោទស្សន៍ទាយ។
21:00 - 04:59 បើកលទ្ធផល អ្នកលេងចូលទទួលរង្វាន់ (ប្រសិនបើមាន)

- លទ្ធផលនឹងបានប្រកាសនៅលើចំណុចប្រទាក់នៃព្រឹត្តិការណ៍។

- អ្នកលេងឈ្នះរង្វាន់នឹងទទួលបានរង្វាន់នៅចំណុចប្រទាក់បន្ទាប់ពីបានប្រកាសលទ្ធផល។
c. រង្វាន់
 

ឈ្មោះរង្វាន់ ពណ៌នា items បរិមាណ

រង្វាន់លេខ ១

ឈ្នះទាំង 3

បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅទឹកក្រូច 5
កញ្ចក់ពណ៌លឿង 3
ថ្មវាយសម្រុក-5 1
មាស 600
កញ្ជ្រោងទេព 10

រង្វាន់លេខ ២

ឈ្នះដោយចៃដន្យ 2

បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅទឹកក្រូច 3
កញ្ចក់ពណ៌ស្វាយ 3
ប្រាក់ 300
ថ្មវាយសម្រុក-4 1

រង្វាន់លេខ ៣

ឈ្នះដោយចៃដន្យ 1

បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅទឹកក្រូច 2
កញ្ចក់ពណ៌ខៀវ 3
ប្រាក់ 200
ថ្មវាយសម្រុក-3 1

រង្វាន់លើកទឹកចិត្ត

ចូលរួមទស្សន៍ទាយ

បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅទឹកក្រូច 1
ប្រាក់ 100
បាទវាយោឱសថ 2

4. សន្សំចំណាយតាមជម្រើស
a.  វិធាន៖

- ក្នុងអំឡុងពេលព្រឹត្តិការណ៍, សន្សំចំណាយឈានដល់លក្ខខណ្ឌរបស់គោលនឹងទទួលបានរង្វាន់។

- រង្វាន់រួមមានថេរនិងជ្រើសរើសតាមចិត្ត៖

- នៅពេលព្រឹត្តិការណ៍បញ្ចប់, ប្រសិនបើអ្នកលេងមិនទាន់ទទួលបានបណ្តាគោលបានបំពេញតាមតម្រូវការ
- ពេលវេលាប្រព្រឹត្តិឡើង៖ 7 ថ្ងៃ 24/11 ដល់ 1/12
b. រង្វាន់
 

គោល មានសន្សំ រង្វាន់
វត្ថុធាតុ
ចំនួន

គោល 1

3000

យន្តជម្រះទឹកក្រូច 5
ប្រមូលវិញ្ញាណឱសថ 1
ថ្មវាយត្រូវចំ-6 1
ថ្មគេច-6 1
បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅទឹកក្រូច 2
បន្ទះអាវុធទឹកក្រូច 2
កម្លាំងដំបូង- ថៃជី 15
កម្លាំងដំបូង- លោកនាថ 5

គោល 2

9000

យន្តជម្រះទឹកក្រូច 10
ប្រមូលវិញ្ញាណឱសថ 2
ថ្មវាយត្រូវចំ-6 2
ថ្មគេច-6 2
បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅទឹកក្រូច 5
បន្ទះអាវុធទឹកក្រូច 5
កម្លាំងដំបូង- ថៃជី 25
កម្លាំងដំបូង- លោកនាថ 10

គោល 3

13500

យន្តជម្រះទឹកក្រូច 15
ប្រធានមេផ្លាករាជ 2
ថ្មវាយត្រូវចំ-7 1
ថ្មគេច-7 1
បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅទឹកក្រូច 8
បន្ទះអាវុធទឹកក្រូច 8
កម្លាំងដំបូង- ថៃជី 30
កម្លាំងដំបូង- លោកនាថ 15

គោល 4

18000

យន្តជម្រះទឹកក្រូច 20
រឿងព្រេងផ្លាករាជ 1
ថ្មវាយត្រូវចំ-8 1
ថ្មគេច-8 1
បន្ទះគ្រឿងបំពាក់ក្រៅទឹកក្រូច 10
បន្ទះអាវុធទឹកក្រូច 10
កម្លាំងដំបូង- ថៃជី 50
កម្លាំងដំបូង- លោកនាថ 20