Game ដាវអ្នកក្លាហានដំបូងនៅ CAMBODIA

មុខងារ

សត្វទេពភ្ញាក់ខ្លួន - បំប៉នវិញ្ញាណសត្វទេព

12-03-2021

សត្វទេពភ្ញាក់ខ្លួន - បំប៉នវិញ្ញាណសត្វទេព

 

សត្វទេពគឺជា 1 ក្នុងបណ្តាមុខងារ នឹងត្រូវបានចេញផ្សាយនៅក្នុងកំណែ Super Update លើកនេះ ជាមួយនឹងកម្លាំងឆ្នើមនិងជំនាញផ្ទាល់ខ្លួន។ ជាកម្មសិទ្ធិរបស់សត្វទេព កម្លាំងប្រយុទ្ធនិងបណ្តាសន្ទស្សន៍លេខកម្លាំងរបស់អ្នកក្លាហាននឹងកើនឡើងគួរឱ្យកត់សម្គាល់។

ក្រៅពីនោះ ជាកម្មសិទ្ធិរបស់សត្វទេពបង្ហាញភាពប្រណីតនិងការចេះលេងរបស់អ្នកក្លាហាន ដោយសារតែដើម្បីទទួលបានសត្វទេព មានសាកល្បងនិងការលំបាកជាច្រើនដើម្បីឆ្លងកាត់។ ចូររួមជាមួយ admin Pich រុករកប្រព័ន្ធសត្វទេពរបស់ SK Legend!

 

I. សត្វទេពភ្ញាក់ខ្លួន
1. ណែនាំ

- សត្វទេពគ្រប់ប្រភេទអាចមាន 3 ដងភ្ញាក់ខ្លួន។
- សត្វទេពអាចបន្ដវេនជំណាញពីវិញ្ញាណសត្វផ្សេង។
- សត្វទេពអាចបន្ដវេនភ្ញាក់រលឹក បំប៉នវិញ្ញាណពីសត្វទេពផ្សេង។
- សត្វទេពមិនអាចបន្ដវេនទៅឲ្យវិញ្ញាណសត្វធម្មតា + កម្រ។

 

2. ដំណើរការសត្វទេព
- នៅពេលប្រមូលបានគ្រប់គ្រាន់ 20 បន្ទះវិញ្ញាណទេព នឹងបើកដំណើរការបានសត្វទេព។
- ពិនិត្យសត្វទេពនៅ icon វិញ្ញាណសត្វ។

 

3. សត្វទេពភ្ញាក់ខ្លួន 
- សត្វទេពទាំងពីររួមប្រភេទ ក្រោយពេលកើនកម្រិតពេញវ័យឡើង "ល្អឥតខ្ចោះ" អាចដំណើរការភ្ញាក់ខ្លួន។
- ខុសគ្នាពីការបន្តពូជ សត្វទេពភ្ញាក់ខ្លួននឹងទទួលបានតែមួយសត្វទេពប៉ុណ្ណោះ សត្វទេពទាំងពីរបានប្រើដើម្បីភ្ញាក់ខ្លួននឹងរលាយបាត់។

4. វិធានសត្វទេពភ្ញាក់ខ្លួន 
- សត្វទេពនាំទៅភ្ញាក់ខ្លួនត្រូវតែជាប្រភេទដូចគ្នា រួមកម្រិតពេញវ័យគឺ "ល្អឥតខ្ចោះ"។
- សត្វទេពភ្ញាក់ខ្លួន ចែកជា ៣ ដំណាក់កាល៖

ដំណាក់កាលភ្ញាក់ ចំនួននៃសំណើ ចំនួនផ្កាយទទួលបាន
ភ្ញាក់ខ្លួនលើកទី 1 ប្រើ 2 សត្វទេព 0 ផ្កាយ ពី 1* → 3*
ភ្ញាក់ខ្លួនលើកទី 2 ប្រើ 2 សត្វទេព 3 ផ្កាយ ពី 3* → 6*
ភ្ញាក់ខ្លួនលើកទី 3 ប្រើ 2 សត្វទេព 6 ផ្កាយ ពី 7* → 9*

 

5. ទម្រង់បែបបទសត្វទេពភ្ញាក់ខ្លួន 
► វិធីទី 1៖ អ្នកក្លាហានផ្លាស់ទី​ទៅ "ល្អាងនាគដែក" ជួប NPC ព្រឹទ្ធាចារ្យអាថ៌កំបាំងនៅកូអរដោនេ (0,20)។

► វិធីទី 2៖ បន្ទាប់ពីការបង្កើនភាពពេញវ័យរបស់សត្វទេពឡើង "ល្អឥតខ្ចោះ" នៅចំណុចប្រទាក់វិញ្ញាណសត្វនឹង​លិច​ឡើង button "ភ្ញាក់ខ្លួន" -> click vào button "ភ្ញាក់ខ្លួន" នឹងបញ្ជូនទៅស្វ័យប្រវត្តិដល់ NPC ព្រឹទ្ធាចារ្យអាថ៌កំបាំងនៅ map ល្អាងនាគដែក។

- ចាប់ផ្តើមសន្ទនាជាមួយ NPC ព្រឹទ្ធាចារ្យអាថ៌កំបាំង នឹងបង្ហាញឡើងបង្អួច ភ្ញាក់ខ្លួន។
ភ្ញាក់ខ្លួនលើកទី 1៖

ភ្ញាក់ខ្លួនលើកទី 2៖
6. ភ្ញាក់រលឹករបស់សត្វទេព

- ផ្អែកលើលេខផ្កាយរបស់សត្វទេព កម្រិតភ្ញាក់រលឹកសមិទ្ធិផលអតិបរមានឹងកើនឡើងផងដែរ។

លេខផ្កាយ ភ្ញាក់រលឹកអតិបរមា
0 10
1 10
2 10
3 10
4 12
5 12
6 12
7 15
8 15
9 15

 

II. បំប៉នវិញ្ញាណរបស់វិញ្ញាណសត្វ

1. ឧទ្ទេសនាមមុខងារ
- កម្រិតតួអង្គឈានដល់កម្រិត 340 នឹងបើកមុខងារបំប៉នវិញ្ញាណ។
- គឺនាំវិញ្ញាណសត្វវត្ថុធាតុប្តូរទៅជាបិន្ទុបំប៉នវិញ្ញាណរបស់វិញ្ញាណសត្វគោលដៅ ពិន្ទុបំប៉នវិញ្ញាណបានប្រើដើម្បីកើនកម្រិត បំប៉នវិញ្ញាណរបស់វិញ្ញាណសត្វគោលដៅ។
- វិញ្ញាណសត្វវត្ថុធាតុពេលចាប់ផ្តើមបំប៉នវិញ្ញាណនឹងបាត់។ អាស្រ័យលើលេខផ្កាយនិងកម្រិតយកតាម ពិន្ទុបំប៉នវិញ្ញាណ បញ្ជូននឹងត្រូវគ្នា។

 

2. វិធានបំប៉នវិញ្ញាណ
- បំប៉នវិញ្ញាណកើន 1 កម្រិត វិញ្ញាណសត្វនឹងបានកើនបន្ថែមពិន្ទុមុខងារ។
- ពេលបំប៉នវិញ្ញាណឈានដល់កម្រិតសំណើនឹង៖
សម្រាប់វិញ្ញាណសត្វធម្មតានិងកម្រ នឹងបង្កើនដែនកំណត់កម្រិតភ្ញាក់រលឹក អតិបរមាភ្ញាក់រលឹកឈានដល់គឺ 15។
សម្រាប់សត្វទេពនឹងបង្កើនដែនកំណត់ កម្រិតភ្ញាក់រលឹក អតិបរមាភ្ញាក់រលឹក 20។ អនុវត្តសម្រាប់សត្វទេព 7 ផ្កាយឡើងទៅ។
- លក្ខខណ្ឌនៃវិញ្ញាណសត្វប្រើធ្វើវត្ថុធាតុពេលបំប៉នវិញ្ញាណ៖
កម្រិតយកតាម 340 ឡើងទៅ។
កម្រិតពេញវ័យ៖ ល្អឥតខ្ចោះ។
កម្រិតផ្កាយ៖ 4 - 9 ផ្កាយ។
- លក្ខខណ្ឌវិញ្ញាណសត្វអាចបំប៉នវិញ្ញាណ៖
កម្រិតយកតាម៖ 340 ឡើងទៅ។
កម្រិតពេញវ័យ៖ ល្អឥតខ្ចោះ។

3. វិញ្ញាណសត្វអាចបំប៉នវិញ្ញាណនិងពិន្ទុបំប៉នវិញ្ញាណអាចទទួលបាន

ឈ្មោះវិញ្ញាណសត្វ

ពិន្ទុបំប៉នវិញ្ញាណ
4 ផ្កាយ 5 ផ្កាយ 6 ផ្កាយ 7 ផ្កាយ 8 ផ្កាយ 9 ផ្កាយ
ខ្លាតូច 14 18 44 51 73 166
កុមារស្លឹកឈើ' 17 22 53 63 90 203
ឆ្មាតួច 20 25 60 70 100 225
អភិជនចចក 20 25 60 70 100 225
ទន្សាយទេព 44 54 134 156 222 502
កញ្ជ្រោងទេព 44 54 134 156 222 502
ខ្លាឃ្មុំស 44 54 134 156 222 502

4. បំប៉នវិញ្ញាណកើនដែនកំណត់ភ្ញាក់រលឹករបស់វិញ្ញាណសត្វ

កម្រិតបំប៉នវិញ្ញាណ ពិន្ទុ
បំប៉នវិញ្ញាណ
ដែនកំណត់ភ្ញាក់រលឹក
0 50 0
1 60 0
2 80 0
3 120 0
4 200 1
5 340 1
6 570 1
7 920 1
8 1430 2
9 2150 2
10 3130 2
11 4430 2
12 6110 3
13 8240 3
14 10900 3
15 14170 3
16 18140 4
17 22910 4
18 28580 4
19 35260 4
20 0 5

 

5. បំប៉នវិញ្ញាណបន្ដវេន

- កម្រិតបំប៉នវិញ្ញាណអាចបានបន្ដវេនទៅឲ្យវិញ្ញាណសត្វផ្សេង (សំណើវិញ្ញាណសត្វត្រូវមានកម្រិតយកតាមពី 340 ឡើងទៅ កម្រិតផ្កាយពី 7 - 9 ផ្កាយ)។ ក្រោយពេលបន្ដវេនវិញ្ញាណសត្វនឹងត្រូវបាត់។
- រូបមន្តសម្រាប់គណនាបន្ដវេន៖
ឪសថបន្តវេន  = កម្រិតភ្ញាក់រលឹក + សរុបជំនាញកម្រិត + កម្រិតបំប៉នវិញ្ញាណ x2
- ស្របទៅតាមដែនកំណត់កម្រិតភ្ញាក់រលឹករបស់វិញ្ញាណសត្វត្រូវបានជ្រើសរើសជាគោលដៅ។
- ប្រសិនបើមិនបានជ្រើសរើសបំប៉នវិញ្ញាណបន្ដវេន កម្រិតភ្ញាក់រលឹកបន្ដវេននេះយោងតាមអតិបរមាវិញ្ញាណសត្វគោលដៅ។
ឧទាហរណ៍៖ បន្ដវេនវិញ្ញាណសត្វ A មានកម្រិតភ្ញាក់រលឹក 15 បំប៉នវិញ្ញាណ 20 ផ្ទេរទៅឲ្យវិញ្ញាណសត្វ B មានកម្រិតភ្ញាក់រលឹក 0 បំប៉នវិញ្ញាណ 0។
⇒ វិញ្ញាណសត្វ B ត្រឹមទទួលបានបន្ដវេនភ្ញាក់រលឹក + ជំនាញគឺបន្ទាប់ពីបន្ដវេនវិញ្ញាណសត្វ B នឹងកើនឡើងភ្ញាក់រលឹក 10 មិនអាចយកបន្ថែមទៀតទេ។